nie mam dźwięku i/lub nikt mnie nie słyszy

Jeśli połączenie działa ale dźwięk jest zakłócony lub niesłyszalny

 a masz podłączony mikrofon / głośniki, sprawdź konfigurację w programie ZOOM


  • 1. Upewnij się, że Twój mikrofon jest podłączony / wbudowany
  • 2. Sprawdź, czy nie masz włączonych innych komunikatorów np. Skype, Whatsapp, Messenger
  • 3. W programie ZOOM Na karcie HOME kliknij ikonę ustawień 
  • 4. Wybierz opcję AUDIO
  • 5. Kliknij przycisk TEST SPEAKER. Powinno być słychać dźwięk. 
  • 6. Jeśli nie, z listy na prawo od przycisku TEST SPEAKER wybierz inne ustawienie, aż dźwięk będzie słyszalny. 
  • 7. Następnie kliknij TEST MIC i zacznij mówić. Wskaźnik dźwięku powinien migać, a nagrany dźwięk po chwili powinien być słyszalny. 
  • 8. Jeśli nie, z listy na prawo od przycisku TEST MIC wybierz inne ustawienie i ponownie sprawdź działanie mikrofonu.


sprawdź także ustawienia wideo
sprawdź, czy obraz i dźwięk nie są zakłócane przez zbyt wolne łącze