Jeśli połączenie działa ale dźwięk jest zakłócony lub niesłyszalny
a masz podłączony mikrofon / głośniki, sprawdź konfigurację w programie ZOOM
- 1. Upewnij się, że Twój mikrofon jest podłączony / wbudowany
- 2. Sprawdź, czy nie masz włączonych innych komunikatorów np. Skype, Whatsapp, Messenger
- 3. W programie ZOOM Na karcie HOME kliknij ikonę ustawień
- 4. Wybierz opcję AUDIO
- 5. Kliknij przycisk TEST SPEAKER. Powinno być słychać dźwięk.
- 6. Jeśli nie, z listy na prawo od przycisku TEST SPEAKER wybierz inne ustawienie, aż dźwięk będzie słyszalny.
- 7. Następnie kliknij TEST MIC i zacznij mówić. Wskaźnik dźwięku powinien migać, a nagrany dźwięk po chwili powinien być słyszalny.
- 8. Jeśli nie, z listy na prawo od przycisku TEST MIC wybierz inne ustawienie i ponownie sprawdź działanie mikrofonu.